П`ятниця, 26.04.2024, 19:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Майстрівська ЗОШ І ступеня

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Серпень » 20 » Звіт
08:54
Звіт

В 2017-2018 н.р. педагогічний та учнівський колектив Майстрівської загальноосвітньої школи І ступеня продовжував цілеспрямовану роботу над виконанням основних положень Законів України «Про освіту»,  «Про загальну середню освіту», нормативних документів Міністерства освіти та науки України, відділів освіти обласної та районної держадміністрації, місцевих органів влади. Основна форма навчально-виховного процесу – урок. Вчителі школи навчають своїх вихованців на уроках, залучають їх до творчої праці. Критерій повинен бути один – якість уроку, а значить, і знань учнів.

В 2017-2018 навчальному році в Майстрівській загальноосвітній школі І ступеня навчалося 14 учнів. Школа працювала за п’ятиденною формою навчання.     9 учнів 3 класу навчала Лук’янчук Г.В., 8 учнів 1-2 класокомплекту – Воліковська М.В., гурток початкового технічного моделювання – Рожкова З.В.

Педагогічний колектив працює над вирішенням завдань поставлених перед школою Законом України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Конституцією України, відповідними законами президента України, нормативними документами МНО України.

Вчителі школи спрямовують свою роботу на прищеплення учням навичок свідомої дисципліни, проводить значну роботу в напрямку родинного виховання. Щоб виховувати та навчати, потрібно знати своїх вихованців та їх батьків, знати, чим живиться дитяча думка, щиро цікавитися кожним учнем, особистістю. Для цього у школі проводяться такі свята: «Перший дзвоник», «Свято осені», «День збройних сил України», «Андріївські вечорниці», Новорічний ранок, «День іменинника», «Свято 8 Березня», «День сміху», «Свято останнього дзвоника» та ін.

В 2017-2018н.р. 8 учнів навчалися на достатньому рівні,   6 – на  середньому рівні.  

 

Клас

 

 

Учнів

на 01.09.16

 

При

було

 

Вибу

ло

 

Учнів на кінець навчаль

ного року

 

Висо

кий

рівень

 

Достат

ній

 рівень

 

Серед

ній рівень

 

Низь

кий рівень

 

Не

атесто

вано

 

Успіш

ність

 

Пере

ведено

 

Переве

дено

за

умови

 

 

 

 

1

 

2

 

 

 

 

 

2

 

 

 

1

 

1

 

 

 

 

 

 

    2

 

 

2

 

3

 

 

 

 

3

 

 

 

2

 

1

 

 

 

 

 

3

 

 

3

 

9

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

5

 

4

 

 

 

 

9

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         У минулому  2017-2018 навчальному році були поставлені такі завдання виховної роботи:

 – формування громадянина – патріота України;

  • виховання громадянина, який не порушує прав і свобод людини та з повагою ставиться до традицій культури інших народів;
  • створення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів;
  • виховання в учнів свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я.

Реалізовувалися такі основні принципи виховання:  

  • гуманізації та демократизації;
  • зв’язку виховання з життям;
  • виховання особистості в колективі в процесі спільної діяльності;
  • єдність вимог;
  • повага до особистості;
  • відповідність віковим, індивідуальним особливостям учнів;
  • свідомість, самодіяльність та активність учнів.

Протягом навчання дітей у початковій школі ведемо виховну роботу, яка  поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь – своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовуємо анкетування на тему «Здібності школяра», «Як вивчити свій характер», тестування та індивідуальні консультації. Як класні керівники багато часу приділяємо морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводимо ряд бесід, годин спілкування: «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, цирку», «Вчимося етикету», «Запрошення в гості», «Як поводити себе в транспорті».

Правоосвітня робота, метою якої визнаємо розуміння, потребу дотримуватися законів України, дає позитивний результат. Протягом цих років не сталося жодного правопорушення. Намагаємося впроваджувати ефективні технології превентивного виховання учнів. Для реалізації всіх цих цілей та завдань добираємо такі виховні технології, як «Години спілкування», «Вчись вчитися», «Умій цінувати свій та чужий час», «Потреби та інтереси», диспути «Права та обов’язки», «Хочу – треба», родинні свята «А мій тато може все», «Як сонечко – рідна матінка». Їхню тематику приурочено подіям сучасності та календарним датам, зокрема «Що необхідно знати про національну символіку України», «Сучасні збройні сили України», «Він стояв за народ, за простих людей», «Україна – єдина країна». Формуємо екологічну культуру школярів. Були проведені ранки «Чорнобиль – рана України», «Первоцвіти просять захисту», «Квіти в звичаях та традиціях нашого народу», «Птахи – наші друзі».

Взаємовідносини класних керівників та учнів класу хороші. В цілому класи характеризуються як організовані, дружні, з хорошим психологічним кліматом, неофіційних лідерів у класах немає. Школярі з задоволенням відвідують гурток початкового технічного моделювання, який функціонує в нашій школі.

У процесі роботи ми бачимо, як дорослішають наші діти, якими розумними  стають. Вони доброзичливі у спілкуванні, незалежні, емоційно-відкриті та чутливі до проблем своїх друзів, готові прийти на допомогу. Приділяємо увагу такому виду діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є залучення таких дітей до класних справ, виховних заходів, взаємодопомога однокласників.

 В становленні та розвитку учнів спираємось на допомогу батьків. Важливим питанням є взаємовідносини в сім’ї. Робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. Батьківський комітет на чолі з Ящишиною Галиною Григорівною працює разом з класними керівниками, бере участь в організації класних і позакласних заходів, таких як «Свято врожаю»,  «День іменинника», «Андріївські вечорниці», «Новорічний маскарад», «Свято 8 Березня», «Свято останнього дзвоника» і т.д. Найбільш ефективною є допомога батьків в підготовці школи до нового навчального року.

У роботі з батьками використовуємо такі форми:

– вивчення сімей учнів (відвідування, ознайомлення з психологічним кліматом у    сім’ї);

  • педагогічна освіта батьків (консультації, бесіди);
  • забезпечення участі батьків у життєдіяльності класу (ранки, родинні заходи, участь у класних годинах);
  • педагогічне управління діяльності батьківської ради класу;
  • індивідуальна робота з батьками;
  • інформування батьків про хід і результати навчання, виховання і розвитку учнів.

Пріоритетними напрямками виховної роботи були: громадянське, правове, фізичне, художньо-естетичне, трудове, екологічне, родинно-сімейне, духовно-моральне, превентивне формування здорового способу життя.

Використовувані методи і форми виховної роботи були оптимальними як в організації життєдіяльності учнів (самоврядування, норми поведінки, традиції, взаємини співробітництва, особисті взаємини), так і в діяльності виховання (пізнавальна, суспільно-корисна, трудова, естетична, екологічна, спортивно-оздоровча).

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості: у практику нашої роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. На даному етапі співробітництва в результаті виконання загально-виховної, індивідуальної роботи більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості.

Педагогічному колективу слід всебічно вдосконалювати навчально-виховний процес, сміливо впроваджувати в практику нові, передові технології. Виходячи з аналізу роботи педколективу за минулий навчальний рік та завдань, які стоять перед освітою сьогодні, основними напрямками діяльності педагогічного колективу в

2018 -2019 н.р. будуть:

  • спрямувати діяльність педагогічного та учнівського колективу на визначення та реалізацію головних напрямків роботи з врахуванням положень Конституції України, Законів «Про освіту», «Про загальну середню освіту»;
  • організувати реалізацію Державної національної програми «Діти України», заходів щодо поліпшення виховання, навчання, соціального захисту дітей-сиріт, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей;
  • спрямувати зусилля на подальше, більш глибоке науково-методичне осмислення ідеологічної стандартизації шкільної освіти, забезпечення умов її якості, оптимізації шкільного процесу, вміння учнів самостійно здобувати знання;
  • глибоко проаналізувати робочий план школи, сприяти максимальному та раціональному використанню варіативної частини;
  • оцінювати навчальні досягнення учнів 1 класів вербально, 2-4 класів – за 12 бальною шкалою;
  • проводити цілеспрямовану роботу по соціальному захисту учасників навчально-виховного процесу, створення безпечних умов навчання, оздоровлення;
  • працювати над вивченням Державного стандарту початкової загальної освіти, який впроваджується з 01.09.2012 року, ознайомитись з державними вимогами до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за новим Державним стандартом. 
Переглядів: 383 | Додав: Кира | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Майстрівська ЗОШ І ст. © 2024
Хостинг від uCoz